Mekdi

on Friday, September 9, 2011
Hai Salam Sejahtera

Aku tengok ramai orang pergi mekdi dan online kat sana. Dulu masa muda muda teringin jugak nak pegi sana beronline dengan menggunakan laptop dan sekarang bila ada laptop ingin jugak aku pergi sana. Tapi sejak sejak ade kedai makan kene rompak dan orang yang online kat kedai tu pun kene rompak, aku jadi tak berani pulak.

Berbalik kepada topik tadi, aku pernah ajak kawan kawan beronline di mekdi untuk melakukan kerja kerja pembelajaran bukan untuk membuat keje sia sia seperti berfacebook. Tapi ada diantara kawan kawan aku tersebut yang tak nak ikut dengan alasan "laptop aku buruk r malu r nanti orang tengok." Tu lah salah satu jawapannya.

Persoalan aku sekarang "adakah kena pakai macbook baru bleh online kat mekdi?" memang rata rata aku tengok orang kat sana online dengan laptop baru ataupun macbook. Tak paham aku.

0 comments:

Post a Comment

hostgator coupon